LatviešuEnglishEspañol

BMW 320i Cabrio (E30)

BMW 3 sērija 1986 2.0 benzīns apraksts

Kabriolets BMW 320i Cabrio tika ražots no 1987.gada septembra līdz 1992.gada decembrim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 129 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 164 Nm (ņūtonmetri) pie 4300 apgriezieniem minūtē.

Šim 6 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 1 un Euro 2 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 280 līdz 480 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim BMW 3 sērija 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.

BMW 320i Cabrio ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 320i Cabrio sasniedz 13 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 194 km/h.

Šī BMW 320i Cabrio degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 9.7 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW 3 sērija 1986 - 1993 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 13 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 7.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 560 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 700 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 10.6 litri uz 100 km, kas ir par 9% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 3 sērijas degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī BMW 3 sērijas versija ar manuālo pārnesumu kārbu (BMW 320i Cabrio MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk (12 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.2 litriem uz 100 km jeb 2 % mazāks - 9.5 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.9 litriem uz 100 km jeb 8 % mazāks - 9.7 litri uz 100 km.
BMW 3 sērija 2.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
BMW 3 sērija 1986

BMW 320i Cabrio tehniskie dati

Modelis: BMW 320i Cabrio
Virsbūves tips: Kabriolets
Ražošanas periods: 1987. septembris ... 1992. decembris 
Dzinējs: 1991 cm3 Benzīns, 6 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 129 ZS pie 6000 apgr/min Griezes moments: 164 NM pie 4300 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 194 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 13.0 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 9.7 (kombinētais) 13.0 (pilsētā) 7.7 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 10.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 55 litri
Auto izmēri: 4.32m (garums) 1.64m (platums) 1.37m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10 metri
Klīrenss: 125 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Sēdvietas: 4 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 312 litri
Auto svars (pilna masa): 1700 kg

BMW 320i Cabrio dzinējs M20B20

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 280 000 līdz 480 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 1991 cm3
Cilindru skaits 6
Cilindra diametrs 80 mm
Virzuļa gājiens 66 mm
Kompresijas pakāpe 8.8 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 50 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
BMW 320i Cabrio eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4.25 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 10.5 litri
Jauda 120 - 130 ZS pie 6000 apgr/min
Griezes moments 165 - 175 NM pie 4300 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 1977
Ražošanas ilgums 15 gadi
Dzinējs uzstādīts arī BMW 5 sērija

Visas BMW 3 sērijas kabrioleta [1986 - 1993] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
BMW 318i Cabrio Okt 1990 — Jūn 1993

Ekonomiskākā versija

1.8 Benzīns 113 ZS 8.8 l/100km Manuālā (5)
BMW 318i Cabrio Okt 1990 — Jūn 1993 1.8 Benzīns 113 ZS 9.0 l/100km Automāts (4)
BMW 320i Cabrio Sept 1987 — Dec 1992 2.0 Benzīns 129 ZS 9.5 l/100km Manuālā (5)
BMW 320i Cabrio Sept 1987 — Dec 1992 2.0 Benzīns 129 ZS 9.7 l/100km Automāts (4)
BMW 325i Cabrio Apr 1986 — Sept 1987

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.3 sekundēs

2.5 Benzīns 170 ZS 9.0 l/100km Manuālā (5)
BMW 325i Cabrio Sept 1987 — Dec 1992 2.5 Benzīns 170 ZS 9.7 l/100km Manuālā (5)
BMW 325i Cabrio Apr 1986 — Sept 1987 2.5 Benzīns 170 ZS 9.2 l/100km Automāts (4)
BMW 325i Cabrio Sept 1987 — Dec 1992 2.5 Benzīns 170 ZS 9.9 l/100km Automāts (4)
Atsauksmes par BMW 3 sērija 1986
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]