LatviešuEnglishEspañol

BMW 630i

BMW 6 sērija 2004 3.0 benzīns apraksts

Kupeja BMW 630i tika ražots no 2004.gada septembra līdz 2007.gada septembrim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 258 zirgspēku jaudu pie 6600 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 300 Nm (ņūtonmetri) pie 2500 apgriezieniem minūtē.

Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 240 līdz 410 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim BMW 6 sērija 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.

BMW 630i ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 630i sasniedz 6.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 250 km/h.

Šī BMW 630i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 9 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā BMW 6 sērija 2004 - 2007 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 13 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 70 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 760 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1040 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 10.6 litri uz 100 km, kas ir par 18% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 6 sērijas degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī BMW 6 sērijas versija ar automātisko pārnesumu kārbu (BMW 630i AT), kura ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.5 litriem uz 100 km jeb 6 % lielāks - 9.5 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.5 litriem uz 100 km jeb 5 % lielāks - 11.1 litri uz 100 km.
BMW 6 sērija 3.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
BMW 6 sērija 2004

BMW 630i tehniskie dati

Modelis: BMW 630i
Virsbūves tips: Kupeja
Ražošanas periods: 2004. septembris ... 2007. septembris 
Dzinējs: 2996 cm3 Benzīns, 6 cilindri CO2 izmeši: 216 g/km
Jauda: 258 ZS pie 6600 apgr/min Griezes moments: 300 NM pie 2500 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 250 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 6.5 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 9.0 (kombinētais) 13.0 (pilsētā) 6.7 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 10.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 70 litri
Auto izmēri: 4.82m (garums) 1.86m (platums) 1.37m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.4 metri
Bagāžnieka tilpums: 450 litri
Auto svars (pilna masa): 1950 kg

BMW 630i dzinējs N52B30

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 240 000 līdz 410 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 2996 cm3
Cilindru skaits 6
Cilindra diametrs 85 mm
Virzuļa gājiens 88 mm
Kompresijas pakāpe 10.7 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 120 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
BMW 630i eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 6.5 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 218 - 272 ZS pie 6600 apgr/min
Griezes moments 270 - 315 NM pie 2500 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2004
Ražošanas ilgums 7 gadi
Dzinējs uzstādīts arī BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW X5 BMW 7 sērija BMW 1 sērija un 4 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas BMW 6 sērijas kupejas [2004 - 2007] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
BMW 630i Sept 2004 — Sept 2007

Ekonomiskākā versija

3.0 Benzīns 258 ZS 9.0 l/100km Manuālā (6)
BMW 630i Sept 2004 — Sept 2007 3.0 Benzīns 258 ZS 9.5 l/100km Automāts (6)
BMW 645Ci Jan 2004 — Sept 2005 4.4 Benzīns 333 ZS 12.0 l/100km Manuālā (6)
BMW 645Ci Jan 2004 — Sept 2005 4.4 Benzīns 333 ZS 11.0 l/100km Automāts (6)
BMW 650i Sept 2005 — Sept 2007

Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.4 sekundēs

4.8 Benzīns 367 ZS 12.0 l/100km Manuālā (6)
BMW 650i Sept 2005 — Sept 2007

Jaudīgākā versija (367 ZS)

4.8 Benzīns 367 ZS 11.0 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par BMW 6 sērija 2004
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]