LatviešuEnglishEspañol

Hyundai i30 2010 1.6i

Hyundai i30 2010 1.6 benzīns apraksts

Hečbeks Hyundai i30 2010 1.6i tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 126 zirgspēku jaudu pie 6300 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Hyundai i30 2010 - 2012 versija un griezes momentu 157 Nm (ņūtonmetri) pie 4200 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 180 līdz 300 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Kopumā dzinējs ir uzticams un nav ļoti prasīgs uz degvielas kvalitāti. Mēdz būt  ...  Šim Hyundai i30 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.7 litri.

Hyundai i30 2010 1.6i ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i30 2010 1.6i sasniedz 12.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 183 km/h.

Šī Hyundai i30 2010 1.6i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 53 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 760 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 880 kilometriem.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Hyundai i30 versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Hyundai i30 2011 1.6i MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk (11 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 1 litriem uz 100 km jeb 14 % mazāks - 5.9 litri uz 100 km.
Hyundai i30 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Hyundai i30 2010

Hyundai i30 2010 1.6i tehniskie dati

Modelis: Hyundai i30 1.6i
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2011. janvāris ... 2012. janvāris 
Dzinējs: 1591 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 162 g/km
Jauda: 126 ZS pie 6300 apgr/min Griezes moments: 157 NM pie 4200 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 183 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 12.1 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 6.9 (kombinētais) 8.8 (pilsētā) 5.9 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 53 litri
Auto izmēri: 4.28m (garums) 1.78m (platums) 1.48m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.2 metri
Bagāžnieka tilpums: 340 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1250 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1740 kg

Hyundai i30 2010 1.6i dzinējs G4FC

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Kopumā dzinējs ir uzticams un nav ļoti prasīgs uz degvielas kvalitāti. Mēdz būt trokšņainas degvielas sprauslas. Ķēdes resurss ir salīdzinoši neliels.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 180 000 līdz 300 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 1591 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 77 mm
Virzuļa gājiens 85.4 mm
Kompresijas pakāpe 10.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 180 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Hyundai i30 2010 1.6i eļļas tips 0W-30, 5W-30
Eļļas tilpums 3.7 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 120 - 128 ZS pie 6300 apgr/min
Griezes moments 154 - 158 NM pie 4200 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2006
Ražošanas ilgums 18 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Kia Ceed Hyundai Elantra Hyundai Accent Kia RIO un 5 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Hyundai i30 hečbeka [2010 - 2012] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Hyundai i30 2010 1.4i Jan 2010 — Jan 2012

Ekonomiskākā benzīna versija

1.4 Benzīns 109 ZS 5.8 l/100km Manuālā (5)
Hyundai i30 2011 1.6i Jan 2011 — Jan 2012

Dinamiskākā versija - 100 km/h 11 sekundēs

1.6 Benzīns 126 ZS 5.9 l/100km Manuālā (5)
Hyundai i30 2011 1.6i Jan 2011 — Jan 2012

Jaudīgākā benzīna versija (126 ZS)

1.6 Benzīns 126 ZS 6.9 l/100km Automāts (4)
Hyundai i30 2010 1.6 CRDi

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 90 ZS 4.4 l/100km Manuālā (6)
Hyundai i30 2010 1.6 CRDi Jan 2010 — Jan 2012

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (115 ZS)
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 115 ZS 4.4 l/100km Manuālā (6)
Hyundai i30 2010 1.6 CRDi Jan 2010 — Jan 2012

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (115 ZS)

1.6 Dīzelis 115 ZS 5.7 l/100km Automāts (4)
Atsauksmes par Hyundai i30 2010
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]