LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 207 2009 SW 1.6 VTi

Peugeot 207 2009 1.6 benzīns apraksts

Universāls Peugeot 207 2009 SW 1.6 VTi tika ražots no 2009.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Peugeot 207 2009 - 2013 versija un griezes momentu 160 Nm (ņūtonmetri) pie 4250 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 207 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.6 litri.

Peugeot 207 2009 SW 1.6 VTi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 207 2009 SW 1.6 VTi sasniedz 9.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 200 km/h.

Peugeot 207 2009 SW 1.6 VTi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 800 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1020 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.9 litri uz 100 km, kas ir par 13% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 207 degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 207 versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Peugeot 207 2009 SW 1.6 VTi AT), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk (10.4 sekundēs), turklāt ir mazāk ekonomiska - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 1 litriem uz 100 km jeb 16 % lielāks - 7.1 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 1.4 litriem uz 100 km jeb 20 % lielāks - 8.3 litri uz 100 km.
Peugeot 207 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 207 2009

Peugeot 207 2009 SW 1.6 VTi tehniskie dati

Modelis: Peugeot 207 SW 1.6 VTi
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2009. janvāris ... 2013. janvāris 
Dzinējs: 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 140 g/km
Jauda: 120 ZS pie 6000 apgr/min Griezes moments: 160 NM pie 4250 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 200 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 9.6 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 6.1 (kombinētais) 8.3 (pilsētā) 4.9 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 6.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 50 litri
Auto izmēri: 4.16m (garums) 1.75m (platums) 1.54m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 337 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1258 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1705 kg

Peugeot 207 2009 SW 1.6 VTi dzinējs VTI 120 (EP6 5FW)

Dzinēja tilpums 1598 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 77 mm
Virzuļa gājiens 85.8 mm
Kompresijas pakāpe 11 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 60 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Peugeot 207 2009 SW 1.6 VTi eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 4.6 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 5.7 litri
Jauda 120 ZS pie 6000 apgr/min
Griezes moments 160 NM pie 4250 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2006
Ražošanas ilgums 7 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 308 Citroen C5 Citroen C4 Picasso Peugeot 3008 un 8 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 207 universāla [2009 - 2013] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 207 2009 SW 1.4

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.4 Benzīns 75 ZS 6.5 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 207 2009 SW 1.4 VTi

Ekonomiskākā benzīna versija

1.4 Benzīns 95 ZS 5.9 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 207 2009 SW 1.6 VTi

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.6 sekundēs

1.6 Benzīns 120 ZS 6.1 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 207 2009 SW 1.6 VTi

Jaudīgākā benzīna versija (120 ZS)
Vienīgā versija ar automātisko kārbu

1.6 Benzīns 120 ZS 7.1 l/100km Automāts (4)
Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

1.6 Dīzelis 90 ZS 5.0 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 207 2009 SW 1.6 HDiF

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (110 ZS)
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 110 ZS 4.5 l/100km Manuālā (5)
Atsauksmes par Peugeot 207 2009
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]