LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 307 2005 SW 2.0-16V

Peugeot 307 2005 2.0 benzīns apraksts

Universāls Peugeot 307 2005 SW 2.0-16V tika ražots no 2005.gada augusta līdz 2009.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 143 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Peugeot 307 2005 - 2009 versija un griezes momentu 200 Nm (ņūtonmetri) pie 4100 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 290 000 līdz 490 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 307 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5 litri.

Peugeot 307 2005 SW 2.0-16V ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 307 2005 SW 2.0-16V sasniedz 9.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 200 km/h.

Šī Peugeot 307 2005 SW 2.0-16V modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 11 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 740 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 980 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 10.3 litri uz 100 km, kas ir par 30% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 307 degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 307 versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Peugeot 307 2005 SW 2.0-16V AT), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk (10.6 sekundēs), bet ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.5 litriem uz 100 km jeb 6 % lielāks - 8.4 litri uz 100 km.
Peugeot 307 2005

Peugeot 307 2005 SW 2.0-16V tehniskie dati

Modelis: Peugeot 307 SW 2.0-16V
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2005. augusts ... 2009. janvāris 
Dzinējs: 1997 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 188 g/km
Jauda: 143 ZS pie 6000 apgr/min Griezes moments: 200 NM pie 4100 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 200 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 9.8 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 7.9 (kombinētais) 11.0 (pilsētā) 6.1 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 10.3 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.43m (garums) 1.76m (platums) 1.54m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 520 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 2211 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1970 kg

Peugeot 307 2005 SW 2.0-16V dzinējs EW10A

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 290 000 līdz 490 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1997 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 85 mm
Virzuļa gājiens 88 mm
Kompresijas pakāpe 11 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Peugeot 307 2005 SW 2.0-16V eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5 litri
Dzesēšanas šķidruma tilpums 6.2 litri
Jauda 140 - 145 ZS pie 6000 apgr/min
Griezes moments 180 - 200 NM pie 4100 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2005
Ražošanas ilgums 19 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2008. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 407 Citroen C5 Citroen C4 Picasso Citroen C4 un 2 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 307 universāla [2005 - 2009] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 307 2005 SW 1.6-16V

Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 110 ZS 7.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2005 SW 1.6-16V 1.6 Benzīns 110 ZS 8.3 l/100km Automāts (4)
Peugeot 307 2005 SW 1.6 HDi 16V Aug 2005 — Apr 2006

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 90 ZS 5.1 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2006 SW 1.6 HDiF 16V Apr 2006 — Jan 2009

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 90 ZS 5.1 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2005 SW 1.6 HDiF 16V

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 110 ZS 5.1 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2005 SW 2.0-16V

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.8 sekundēs

2.0 Benzīns 143 ZS 7.9 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2005 SW 2.0-16V

Jaudīgākā benzīna versija (143 ZS)

2.0 Benzīns 143 ZS 8.4 l/100km Automāts (4)
Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 307 2006 SW 2.0 HDiF 16V Jūl 2006 — Jan 2009

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 6.9 l/100km Automāts (4)
Atsauksmes par Peugeot 307 2005
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]