LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V

Peugeot 307 2002 1.6 benzīns apraksts

Universāls Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V tika ražots no 2002.gada maija līdz 2005.gada augustam. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 5750 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 147 Nm (ņūtonmetri) pie 3900 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 307 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.5 litri.

Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V sasniedz 13.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 180 km/h.

Šī Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.3 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 11.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 720 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 920 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.8 litri uz 100 km, kas ir par 6% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 307 degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 307 versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk (11.4 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.6 litriem uz 100 km jeb 7 % mazāks - 7.7 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.9 litriem uz 100 km jeb 10 % mazāks - 7.9 litri uz 100 km.
Peugeot 307 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 307 2002

Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V tehniskie dati

Modelis: Peugeot 307 Break 1.6 16V
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2002. maijs ... 2005. augusts 
Dzinējs: 1587 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 194 g/km
Jauda: 110 ZS pie 5750 apgr/min Griezes moments: 147 NM pie 3900 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 180 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 13.4 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 8.3 (kombinētais) 11.2 (pilsētā) 6.4 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 8.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.42m (garums) 1.76m (platums) 1.51m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 340 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1540 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1959 kg

Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V dzinējs TU5JP4

Dzinēja tilpums 1587 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 78.5 mm
Virzuļa gājiens 82 mm
Kompresijas pakāpe 10.8 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 80 000 km
Degvielas padeves sistēma Iešprice
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 3.5 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 6.7 litri
Jauda 90 - 110 ZS pie 5750 apgr/min
Griezes moments 130 - 150 NM pie 3900 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2000
Ražošanas ilgums 15 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2003. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Citroen Xsara Citroen C3 Peugeot 207 Peugeot 206 un 7 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 307 universāla [2002 - 2005] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 307 2002 Break 1.4 Mai 2002 — Nov 2003

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.4 Benzīns 75 ZS 6.9 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2003 Break 1.4 16V Nov 2003 — Aug 2005

Ekonomiskākā benzīna versija

1.4 Benzīns 90 ZS 6.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2002 Break 1.4 HDI Mai 2002 — Jūn 2005

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.4 Dīzelis 68 ZS 4.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V 1.6 Benzīns 110 ZS 7.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V 1.6 Benzīns 110 ZS 8.3 l/100km Automāts (4)
Peugeot 307 2005 Break 1.6 HDi 16V Jūn 2005 — Aug 2005 1.6 Dīzelis 90 ZS 5.1 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2004 Break 1.6 HDiF Mar 2004 — Aug 2005 1.6 Dīzelis 110 ZS 5.0 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.5 sekundēs

2.0 Benzīns 138 ZS 8.3 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V

Jaudīgākā benzīna versija (138 ZS)

2.0 Benzīns 138 ZS 8.8 l/100km Automāts (4)
Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDI Mai 2002 — Jūn 2005 2.0 Dīzelis 90 ZS 5.4 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDI Mai 2002 — Mar 2004 2.0 Dīzelis 110 ZS 5.4 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2004 Break 2.0 HDiF Mai 2004 — Aug 2005

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Atsauksmes par Peugeot 307 2002
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]