LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDiF

Peugeot 307 2002 2.0 dīzelis apraksts

Universāls Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDiF tika ražots no 2004.gada maija līdz 2005.gada augustam. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 320 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 330 līdz 560 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 307 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.25 litri.

Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDiF ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDiF sasniedz 11.7 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 198 km/h.

Šī Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDiF degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.6 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1060 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1260 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.4 litri uz 100 km, kas ir par 14% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 307 degvielas patēriņš.

Peugeot 307 2002

Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDiF tehniskie dati

Modelis: Peugeot 307 Break 2.0 HDiF
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2004. maijs ... 2005. augusts 
Dzinējs: 1997 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 148 g/km
Jauda: 136 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 320 NM pie 2000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 198 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 11.7 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 5.6 (kombinētais) 7.3 (pilsētā) 4.7 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 6.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.42m (garums) 1.76m (platums) 1.51m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 340 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1540 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2075 kg

Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDiF dzinējs DW10BTED4

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 330 000 līdz 560 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1997 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 85 mm
Virzuļa gājiens 88 mm
Kompresijas pakāpe 17.6 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas un ķēdes
Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDiF eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.25 litri
Dzesēšanas šķidruma tilpums 8.1 litri
Jauda 135 - 140 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 320 - 340 NM pie 2000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2004
Ražošanas ilgums 11 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 308 Peugeot 407 Citroen C5 Citroen C4 un 4 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 307 universāla [2002 - 2005] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 307 2002 Break 1.4 Mai 2002 — Nov 2003

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.4 Benzīns 75 ZS 6.9 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2003 Break 1.4 16V Nov 2003 — Aug 2005

Ekonomiskākā benzīna versija

1.4 Benzīns 90 ZS 6.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2002 Break 1.4 HDI Mai 2002 — Jūn 2005

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.4 Dīzelis 68 ZS 4.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V 1.6 Benzīns 110 ZS 7.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2002 Break 1.6 16V 1.6 Benzīns 110 ZS 8.3 l/100km Automāts (4)
Peugeot 307 2005 Break 1.6 HDi 16V Jūn 2005 — Aug 2005 1.6 Dīzelis 90 ZS 5.1 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2004 Break 1.6 HDiF Mar 2004 — Aug 2005 1.6 Dīzelis 110 ZS 5.0 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.5 sekundēs

2.0 Benzīns 138 ZS 8.3 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2002 Break 2.0 16V

Jaudīgākā benzīna versija (138 ZS)

2.0 Benzīns 138 ZS 8.8 l/100km Automāts (4)
Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDI Mai 2002 — Jūn 2005 2.0 Dīzelis 90 ZS 5.4 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2002 Break 2.0 HDI Mai 2002 — Mar 2004 2.0 Dīzelis 110 ZS 5.4 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2004 Break 2.0 HDiF Mai 2004 — Aug 2005

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Atsauksmes par Peugeot 307 2002
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]