LatviešuEnglishEspañol

BMW 528i Touring (Touring F10)

BMW 5 sērija 2010 3.0 benzīns apraksts

Universāls BMW 528i Touring tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 258 zirgspēku jaudu pie 6600 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 310 Nm (ņūtonmetri) pie 2600 apgriezieniem minūtē.

Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Salīdzinoši uzticams dzinējs. Lielākā daļa problēmu ir saistītas ar degvielas  ...  Šim BMW 5 sērija 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.

BMW 528i Touring ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 528i Touring sasniedz 6.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 247 km/h.

BMW 528i Touring degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 8 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 10.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 70 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 860 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1080 kilometriem.

BMW 5 sērijas drošība

Drošības testos BMW 5 sērija ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW 5 sērija saņēmusi lielisku vērtējumu 95 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 83 no 100, par gājēju aizsardzību BMW 5 sērija saņēmis 78 no 100.
BMW 5 sērija drošības aprīkojums novērtēts kā lielisks - 100 procenti no 100.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī BMW 5 sērijas versija ar automātisko pārnesumu kārbu (BMW 528i Touring AT), kura ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.2 litriem uz 100 km jeb 3 % mazāks - 7.8 litri uz 100 km.
BMW 5 sērija 3.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
BMW 5 sērija 2010

BMW 528i Touring tehniskie dati

Modelis: BMW 528i Touring
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2010. janvāris ... 2013. janvāris 
Dzinējs: 2996 cm3 Benzīns, 6 cilindri CO2 izmeši: 188 g/km
Jauda: 258 ZS pie 6600 apgr/min Griezes moments: 310 NM pie 2600 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 247 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 6.9 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 8.0 (kombinētais) 10.8 (pilsētā) 6.4 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 70 litri
Auto izmēri: 4.91m (garums) 1.86m (platums) 1.46m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.9 metri
Klīrenss: 141 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Bagāžnieka tilpums: 560 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1670 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2375 kg

BMW 528i Touring dzinējs N53B30 OL

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Salīdzinoši uzticams dzinējs. Lielākā daļa problēmu ir saistītas ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu, aizdedzes svecēm un spolēm, kā arī Vanos fāzu regulēšanas sistēmu. Agrīno gadu izlaiduma dzinējiem bija raksturīgas problēmas ar augstspiediena degvielas sūkni. Visos citus aspektos dzinējs atzīstams par pietiekami kvalitatīvu un uzticamu.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 2996 cm3
Cilindru skaits 6
Cilindra diametrs 85 mm
Virzuļa gājiens 88 mm
Kompresijas pakāpe 12 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 120 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
BMW 528i Touring eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 6.5 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 9 litri
Jauda 258 - 272 ZS pie 6600 apgr/min
Griezes moments 310 - 320 NM pie 2600 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2006
Ražošanas ilgums 7 gadi
Dzinējs uzstādīts arī BMW 3 sērija BMW 6 sērija

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas BMW 5 sērijas universāla [2010 - 2013] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
BMW 520i Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Benzīns 184 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 520i Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Benzīns 184 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 528i Touring Jan 2011 — Jan 2013

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

2.0 Benzīns 245 ZS 7.1 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 528i Touring Jan 2011 — Jan 2013

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 245 ZS 6.8 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 528i 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Benzīns 245 ZS - Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 520d Touring Jan 2010 — Jan 2013

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.0 Dīzelis 184 ZS 5.1 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 520d Touring Jan 2010 — Jan 2013 2.0 Dīzelis 184 ZS 5.3 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 525d Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Dīzelis 218 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 525d Jan 2011 — Dec 2013 2.0 Dīzelis 218 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 525d xDrive 4x4 Jan 2011 — Jan 2013 2.0 Dīzelis 218 ZS 5.4 l/100km Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 523i Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 204 ZS 7.9 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 523i Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 204 ZS 7.8 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 528i Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 258 ZS 8.0 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 528i Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 258 ZS 7.8 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 530i Jan 2011 — Dec 2013 3.0 Benzīns 272 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 530i Jan 2011 — Dec 2013 3.0 Benzīns 272 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 535i Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 306 ZS 8.6 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 535i Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Benzīns 306 ZS 8.5 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 535i 4x4 Jan 2011 — Dec 2013 3.0 Benzīns 306 ZS - Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 525d Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 204 ZS 6.3 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 525d Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 204 ZS 6.2 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 530d Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 245 ZS 6.4 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW 530d Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 245 ZS 6.3 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 530d Jan 2011 — Dec 2013 3.0 Dīzelis 258 ZS - Manuālā (6) Aizmugures
BMW 530d Jan 2011 — Dec 2013 3.0 Dīzelis 258 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 530d xDrive Touring 4x4 Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 258 ZS - Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 535d Touring Jan 2010 — Jan 2013 3.0 Dīzelis 300 ZS 6.3 l/100km Automāts (8) Aizmugures
BMW 535d Jan 2011 — Dec 2013

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (313 ZS)

3.0 Dīzelis 313 ZS - Automāts (8) Aizmugures
BMW 535d 4x4 Jan 2011 — Dec 2013

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (313 ZS)

3.0 Dīzelis 313 ZS - Automāts (8) Pilnpiedziņa
BMW 550i Jan 2011 — Dec 2013

Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.1 sekundēs

4.4 Benzīns 408 ZS 10.7 l/100km Automāts (8) Aizmugures
Atsauksmes par BMW 5 sērija 2010
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]