LatviešuEnglishEspañol

Saab 9-3 2002 1.8t

SAAB 9-3 2002 2.0 benzīns apraksts

Sedans Saab 9-3 2002 1.8t tika ražots no 2002.gada septembra līdz 2007.gada septembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 240 Nm (ņūtonmetri) pie 2500 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Garrett GT2052S turbīna. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim SAAB 9-3 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.7 litri.

Saab 9-3 2002 1.8t ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Saab 9-3 2002 1.8t sasniedz 9.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 210 km/h.

Saab 9-3 2002 1.8t degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 8.3 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 11.5 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 62 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 740 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 940 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī SAAB degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.9 litri uz 100 km, kas ir par 7% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais SAAB 9-3 degvielas patēriņš.

SAAB 9-3 drošība

Drošības testos SAAB 9-3 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība SAAB 9-3 novērtēta ar piecām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību SAAB 9-3 saņēmis vienu zvaigzni.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī SAAB 9-3 versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Saab 9-3 2002 2.0 1.8t AT), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk (10.7 sekundēs), turklāt ir mazāk ekonomiska - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 1.1 litriem uz 100 km jeb 13 % lielāks - 9.4 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.6 litriem uz 100 km jeb 7 % lielāks - 9.5 litri uz 100 km.
SAAB 9-3 2002

Saab 9-3 2002 1.8t tehniskie dati

Modelis: Saab 9-3 1.8t
Virsbūves tips: Sedans
Ražošanas periods: 2002. septembris ... 2007. septembris 
Dzinējs: 1988 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 150 ZS pie 5500 apgr/min Griezes moments: 240 NM pie 2500 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 210 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 9.5 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 8.3 (kombinētais) 11.5 (pilsētā) 6.5 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 8.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 62 litri
Auto izmēri: 4.64m (garums) 1.76m (platums) 1.47m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri
Auto svars (pilna masa): 1600 kg

Saab 9-3 2002 1.8t dzinējs B207E

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1998 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 86 mm
Virzuļa gājiens 86 mm
Kompresijas pakāpe 9.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Saab 9-3 2002 1.8t eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.7 litri
Jauda 150 ZS pie 5500 apgr/min
Griezes moments 240 NM pie 2500 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2002
Ražošanas ilgums 10 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2005. gada.

Visas SAAB 9-3 sedana [2002 - 2007] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Saab 9-3 2003 1.8i Nov 2003 — Sept 2007

Ekonomiskākā benzīna versija

1.8 Benzīns 122 ZS 7.9 l/100km Manuālā (5)
Saab 9-3 2004 1.9 TiD Nov 2004 — Sept 2007

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.9 Dīzelis 120 ZS 5.8 l/100km Manuālā (6)
Saab 9-3 2004 1.9 TiD Nov 2004 — Sept 2007

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (150 ZS)

1.9 Dīzelis 150 ZS 5.9 l/100km Manuālā (6)
Saab 9-3 2004 1.9 TiD Nov 2004 — Sept 2007

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (150 ZS)

1.9 Dīzelis 150 ZS 7.2 l/100km Automāts (6)
Saab 9-3 2002 2.0 1.8t 2.0 Benzīns 150 ZS 8.3 l/100km Manuālā (5)
Saab 9-3 2002 2.0 1.8t 2.0 Benzīns 150 ZS 9.4 l/100km Automāts (5)
Saab 9-3 2002 2.0t Sept 2002 — Jūl 2006 2.0 Benzīns 175 ZS 8.5 l/100km Manuālā (5)
Saab 9-3 2002 2.0t 2.0 Benzīns 175 ZS 9.5 l/100km Automāts (5)
Saab 9-3 2003 2.0 Turbo Jan 2003 — Aug 2005

Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.5 sekundēs

2.0 Benzīns 210 ZS 8.5 l/100km Manuālā (5)
Saab 9-3 2003 2.0 Turbo Jan 2003 — Aug 2005

Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.5 sekundēs

2.0 Benzīns 210 ZS 8.5 l/100km Manuālā (6)
Saab 9-3 2003 2.0 Turbo Jan 2003 — Aug 2005 2.0 Benzīns 210 ZS 9.5 l/100km Automāts (5)
Saab 9-3 2002 2.0 2.2 TiD Sept 2002 — Sept 2004 2.0 Dīzelis 125 ZS 6.6 l/100km Manuālā (5)
Saab 9-3 2003 2.0 2.2 TiD Sept 2003 — Sept 2004 2.0 Dīzelis 125 ZS 6.6 l/100km Manuālā (6)
Atsauksmes par SAAB 9-3 2002
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]