Dacia Duster 2017 vs Suzuki Vitara 2018
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 10.2 sekundes | |
Suzuki Vitara ir dinamiskāka braukšana. Dacia Duster dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā Suzuki Vitara, savukārt griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā Suzuki Vitara. Mazākas jaudas dēļ Dacia Duster sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 6.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km | 7.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Suzuki Vitara ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Duster degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Suzuki Vitara, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Dacia Duster var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Dacia Duster degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Suzuki Vitara. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 47 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
600 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 210 mm | 185 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Dacia Duster var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Dokker | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Swift, Suzuki SX4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Suzuki Vitara dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Suzuki Vitara 2018 1.4 dzinējs: K14C Boosterjet dzinējs ir aprīkots ar turbokompresoru, kas uzlabo gaisa padevi un nodrošina lielisku griezes momentu jau pie 1 500 apgriezieniem minūtē.
Tomēr tiešās iesmidzināšanas sistēma ... Vairāk par Suzuki Vitara 2018 1.4 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.18 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.69 m | 1.61 m | |
Dacia Duster ir lielāks. Dacia Duster ir par 17 cm garāks nekā Suzuki Vitara, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Dacia Duster ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 445 litri | 375 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1444 litri | 1120 litri | |
Dacia Duster ir lielāka bagāžas ietilpība. Dacia Duster bagāžas nodalījuma tilpums ir par 70 litriem lielāks nekā Suzuki Vitara. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Duster (par 324 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 10.4 metri | |
Dacia Duster apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Suzuki Vitara. | |||
Pilna masa (kg): | 1`867 | 1`730 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Suzuki Vitara ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Duster nopietni defekti konstatēti apmēram 255 procentos gadījumu biežāk nekā Suzuki Vitara, attiecīgi Suzuki Vitara kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 10 800 | 17 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Duster ir
|
Suzuki Vitara ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|