BMW 1 sērija 2007 vs Honda Civic 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 175 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.8 sekundes | 8.9 sekundes | |
BMW 1 sērija dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā Honda Civic, savukārt griezes moments ir par 15 NM lielāks nekā Honda Civic. Pateicoties lielākai jaudai BMW 1 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 50 litri | |
660 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Honda Civic) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Honda Civic dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija | Izmantots arī Honda FR-V | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
BMW 1 sērija 2007 2.0 dzinējs: BMW N43 dzinējs balstīts uz vieglmetāla bloku ar divām sadales vārpstām un 16 vārstiem. Degvielas padeves sistēmā izmantoti divi sūkņi – viens tvertnē pārpumpē degvielu un pievada to augstspiediena sūknim, kas tālāk paaugstina spiedienu līdz 200 bar. Sistēmai nav smalkās attīrīšanas filtra, ... Vairāk par BMW 1 sērija 2007 2.0 dzinējs Honda Civic 2007 1.8 dzinējs: Dzinējs ir prasīgs uz pielietojamās benzīna un eļļas kvalitāti, lietojot nekvalitatīvu degvielu jārēķinās ar iespējamu lambda zondes un katalizatora remontu. Diezgan neliels resurss ir ķēdes ... Vairāk par Honda Civic 2007 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.24 m | 4.25 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.46 m | |
BMW 1 sērija ir mazāks. BMW 1 sērija un Honda Civic garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 330 litri | 485 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1150 litri | nav datu | |
Honda Civic ir vairāk vietas bagāžai. BMW 1 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 155 litriem mazāks nekā Honda Civic. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`775 | 1`750 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Honda Civic nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 1 sērija ir
|
Honda Civic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|