Skoda Fabia 2003 vs Volkswagen Polo 2001
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 310 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 10.7 sekundes | |
Skoda Fabia ir dinamiskāks braukšanā. Skoda Fabia dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Volkswagen Polo, savukārt griezes moments ir par 70 NM lielāks nekā Volkswagen Polo. Pateicoties lielākai jaudai Skoda Fabia sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.6 l/100km | 5.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Polo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Skoda Fabia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Volkswagen Polo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Skoda Fabia var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Skoda Fabia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Volkswagen Polo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 910 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1120 km ārpus pilsētas | ||
800 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
Volkswagen Polo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.96 m | 3.90 m | |
Platums: | 1.65 m | 1.65 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Skoda Fabia ir par 6 cm garāks nekā Volkswagen Polo, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Skoda Fabia ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 260 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.6 metri | |
Skoda Fabia apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Volkswagen Polo. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | nav datu | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
Skoda Fabia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volkswagen Polo nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Skoda Fabia, attiecīgi Skoda Fabia kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Skoda Fabia ir
|
Volkswagen Polo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|