LatviešuEnglishEspañol

BMW X1 2012 2.0 dīzelis serviss un apkopes

Motoreļļa

Motora eļļas tilpums: 5.2 litri
Eļļas maiņas intervāls ir 10 000 km vai viens gads, atkarībā no tā, kas pienāk pirmais.
Norādītais eļļas tips (eļļas viskozitātes klasifikācija SAE) ir 5W-30

Gaisa filtrs

Gaisa filtra maiņas intervāls: 20 000 km.
Pēc ilgstošas braukšanas īpaši putekļainos apstākļos ieteicams pārbaudīt gaisa filtra stāvokli ātrāk un nomainīt to, ja filtrs ir redzami netīrs.

Degvielas filtrs

BMW X1 2.0 dīzelis degvielas filtra maiņas intervāls ir 60 000 km

Motora ķēde

Ražotājs nav noteicis dzinēja ķēdes maiņas intervālu BMW X1 2012 2.0 dīzelis paredzot, ka tā kalpos līdz dzinēja kapitālajam remontam (apmēram 220 000 km - 370 000 km).
Pēc reālās dzīves pieredzes, BMW X1 2012 sDrive16d motora ķēde var pārmērīgi izstiepties un būt nomaināma jau pēc aptuveni 100 000 km, attiecīgi sasniedzot šo nobraukumu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora, ķēdi nomainīt.

Ģeneratora siksna

BMW X1 2012 sDrive16d ģeneratora siksnas maiņas intervāls ir 120 000 km, taču realitātē tās kalpošanas laiks var būt īsāks un siksnas stāvoklim ieteicams pievērst pastiprinātu uzmanību vai to nomainīt jau pēc 60 000 km intervāla.

Dzesēšanas šķidrums

Dzesēšanas šķidrumu (antifrīzu) BMW X1 2.0 dīzelis rekomendēts nomainīt ik pēc 60 000 km vai ik pēc 4 gadiem, atkarībā no tā, kas pienāk pirmais.
Dzesēšanas šķidruma tilpums ir 8.5 litri

Vārstu blīvslēgu maiņa

Vārstu blīvslēgu maiņa BMW X1 2.0 dīzelis ieteicams katrus 160 000 km.
Bojāti jeb slikti funkcionējoši vārstu blīvslēgi var izraisīt katalizatora bojājumus un tālākus, nopietnākus dzinēja bojājumus.

BMW X1 2012 sDrive16d 2012
BMW X1 2012 sDrive16d 2012 - 2015 tehniskie dati un atsauksmes

Tehniskās apkopes intervālus un specifikācijas vienmēr pārbaudiet sava transportlīdzekļa ražotāja apkopes rokasgrāmatā!

Kontakti un reklāma portālā: [email protected]