Dacia Lodgy Minivens
Cena. Feislifts. Jauna, moderna stūre. Viegli tīrāms, apkopjams salons. Ja nepielādē pilnu mašīnu, viegli vadāma, gaita kā parastam sedanam. Pietiekami laba dinamika, līdz 150 iet bez īpašas piepūles (ja nav pārkrauts). Ziemā labi uzsilst, vasarā labi dzesē. Gaismas tagad ir gan bagāžas nodalījumā, gan vidējā rindā. Ir galdiņi otrai rindai. Likās ka garākā ceļā...
visas Dacia Lodgy atsauksmes
Šī Dacia Lodgy paaudze tiek ražota kopš 2012.gada janvāra. Mums ir informācija par 3 šīs paaudzes modifikācijām. Auto ir pieejams tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Dacia pieejami viens benzīna dzinējs ar tilpumu 1.2 litri un jaudu 115 ZS un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu 1.5 litri un jaudu no 90 līdz 107 zirgspēkiem.
Auto var iegādāties gan ar automātisko (2 versijas), gan manuālo (1 versija) pārnesumu kārbu.
Dacia Lodgy vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir apmēram 5.8 litri uz 100km, savukārt dīzelim - no 4.2 līdz 4.4 litriem uz 100km. Savukārt ekonomiskākais Dacia Lodgy dīzelis - Dacia Lodgy 1.5 dCi uz 100 kilometriem patērē 4.2 litrus dīzeldegvielas.
Dacia Lodgy CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir apmēram 135 grami uz kilometru, savukārt dīzelim - no 109 līdz 116 gramiem uz kilometru. Savukārt no Dacia Lodgy dīzeļiem vismazāk CO2 izplata Dacia Lodgy 1.5 dCi - 109 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 10.5 sekundēs ieskrienas Dacia Lodgy 1.2 versija, savukārt visgausākais ir Dacia Lodgy 1.5 dCi, kurš šo ātrumu sasniedz 12.4 sekundēs.
Dacia Lodgy garums ir 450 cm, tas ir paliels auto. Dacia Lodgy svars (pilna masa) ir no 1818 līdz 1870 kg (atkarībā no modifikācijas), tā svars ir par aptuveni 14 procentiem mazāks nekā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem.
Šis Dacia ir relatīvi lēts, Latvijā to var iegādāties vidēji par 6000 €. Vairāk par Dacia Lodgy cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs Dacia Lodgy novērtēts ar vidējo atzīmi 6.0, kas ir diezgan zems vērtējums, jo vidējais vērtējums šī vecuma auto ir 8.0. Visi atsauksmju autori ieteiktu šo Dacia Lodgy iegādāties savam draugam.
Dacia Lodgy modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Degv. patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Dacia Lodgy 1.2 Jan 2012 — | 1.2 Benzīns | 115 ZS | 5.8 l/100km | Automāts |
Dacia Lodgy 1.5 dCi Jan 2012 — | 1.5 Dīzelis | 90 ZS | 4.2 l/100km | Manuālā (5 pārnesumi) |
Dacia Lodgy 1.5 dCi Jan 2012 — | 1.5 Dīzelis | 107 ZS | 4.4 l/100km | Automāts |
Dacia Lodgy drošība
Drošības testos Dacia Lodgy ir ieguvis 3 zvaigznes no piecām, tā drošība ir vidēji augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Dacia Lodgy saņēmusi labu vērtējumu 72 no 100, bērnu drošība: labu vērtējumu - 77 no 100, par gājēju aizsardzību Dacia Lodgy saņēmis 44 no 100.
Dacia Lodgy drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti vājš - 29 procenti no 100.
Dacia Lodgy cenas
Dacia Lodgy minivena cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 3100 € līdz 9000 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Dacia Lodgy cena ir ļoti zema - Dacia Lodgy ir aptuveni par 45 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma miniveni (skat minivenu 2012 - 2021 cenu salīdzinājumu). Neskatoties uz zemo cenu Dacia Lodgy kvalitāte ir virs vidējās (skat. zemāk), tāpēc šis Dacia varētu būt izdevīgs pirkums.
Gads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
2018 | 8500 | 9000 | 9000 | |
2017 | 3600 | 3600 | 3600 | |
2015 | 6000 | 6500 | 7000 | |
2014 | 6000 | 6000 | 6500 | |
2013 | 3100 | 3600 | 3900 |
Dacia Lodgy kopējās lietošanas izmaksas
Lai aprēķinātu Dacia Lodgy kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas, izvēlies ražošanas gadu
2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020
Dacia Lodgy nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Dacia Lodgy nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020
Dacia Lodgy auto nodoklis
Izvēlieties Dacia Lodgy pirmās reģistrācijas gadu, lai aprēķinātu ikgadējo auto nodokli
2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020
Dacia Lodgy minivena papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Dacia Lodgy paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
88% Regulējama stūre
69% Jumta reliņi
69% Metālikas krāsa
53% Navigācija
31% Kruīza kontrole
25% Parkošanās sensori aizmugurē
25% Lietus sensors
16% Apsildāmi sēdekļi
13% Klimata kontrole
9% Riepu spiediena kontrole
6%
Dacia Lodgy minivena fotogrāfijas
Atsauksmes par Dacia Lodgy
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 25`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Cena. Feislifts. Jauna, moderna stūre. Viegli tīrāms, apkopjams salons. Ja nepielādē pilnu mašīnu, viegli vadāma, gaita kā parastam sedanam. Pietiekami laba dinamika, līdz 150 iet bez īpašas piepūles (ja nav pārkrauts). Ziemā labi uzsilst, vasarā labi dzesē. Gaismas tagad ir gan bagāžas nodalījumā, gan vidējā rindā. Ir galdiņi otrai rindai. Likās ka garākā ceļā varētu sagurt, jo pēc skata nav ērtākie krēsli, bet īstenībā ir ok. Ja izņem trešo rindu, tad ir liels bagāžnieks.
Nesauktu par minivenu, bet drīzāk par mikrovenu, jo bagāžnieka, pie paceltām 7 vietām, reāli nav. Nu labi, kaut ko ielikt var. Tātad pieplusojam jumta kasti. Trešā rindas krēsli nav sadalīti, nevar ielocīt grīdā, un pat nolaistā veidā aizņem daudz vietas. Salons čaukst, bet pagaidām negrab. Āra trokšņi ir ļoti dzirdami. Logu tīrītāji bez ātrumu pieregulēšanas iespējas, tb 1 režīmā ieliekot, nevar pieregulēt tempu kā slotām tīrīt, jāslēdz 2tro, bet tas ne vienmēr ir vajadzīgs. Nākas visu laiku slēdzelēties.
Feislifts: visa Dacia modeļu rinda saņēma jaunu priekšējo optiku, izņemot Lodgy/Dokker. Reālais patēriņš 5,3-5,8.
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti liels bagāžas nodalījums (ja izņem vai noloca trešo rindu). Praktisks auto.
Ekonomisks ekspluatācijā.
Augsta sēdpozīcija, laba pārredzamība, nav lielu aklo zonu. Braucot negāzelējas, kā to dara lielāki miniveni.
Izcila cenas/ieguvuma attiecība.
Vāja skaņas izolācija.
Vāja salona ventilācijas/apkures iekārta - ziemā grūti piesildīt auto.
Šaurs - jūt blakussēdētāja plecu, tas traucē. Vidējā rindā trijatā neērti. Trešajā rindā to nejūt.
Līdz 4 cilvēkiem dinamika ir ok, ja vairāk tad pat jaudīgākais motors varētu būt par gausu.
Plasmasīgais salons brīžiem rada grabēšanu.
Bagāžas nodalījumā nav gaismas.