Ford C-Max
Ford C-Max tehniskie dati
Lūdzu izvēlies Ford C-Max paaudzi, lai skatītu pilnu informāciju par to - atsauksmes, tehniskos datus, cenas, kvalitātes datus, papildaprīkojumu un fotogrāfijas
Vai Ford C-Max ir uzticams auto?
Ford C-Max ir uzticams auto. Pēc ikgadējās tehniskajās apskatēs konstatēto defektu skaita Ford C-Max reitings ir labāks par 65% citu testēto līdzīga vecuma auto.
Saskaņā ar šiem testiem visaugstākie uzticamības rādītāji bija Ford C-Max no 2007. līdz 2010 gadam, bet viszemākā uzticamība bija modeļiem no 2014. modeļa gadam, uzticamības rādītāji dažādām Ford C-Max paaudzēm diezgan būtiski atšķiras. Vairāk informācijas meklējiet katras paaudzes aprakstā.
Atsauksmes par Ford C-Max
Kopā 18 atsauksmes par Ford C-Max
Ļoti labs auto, labi kalpo jau ilgus gadus. Ērts, augsts, diezgan izturīgs. Var braukt lielus attālumus. Ja izņem aizmugures sēdekļus, 190cm garuma cilvēks var arī ērti gulēt. Pilsētas auto būtu ideāls. Ļoti jaudīga audiosistēma. Maz elektronikas.
Vieglāk izgriezties, apgriezties un noparkoties kā ar citām šāda lieluma automašīnām. Ietilpīgs bagāžnieks - var vest preces, suņus, kravu, visu ko.
Ja netraucē tas, ka švaks uzrāviens un nav apvidus auto, tad var teikt, ka auto ideāls.
Pārāk zems, bieži ziemā braucot pa netīrītu ceļu mašīna iesprūst un tad tikai jāgaida traktors.
Ļoti slikts uzrāviens. Kalnā apdzīt pat traktoru ir bezcerīgi. Tas ļoti traucē. Arī uz līdzenas vietas akselerācijas pietrūkst. Kad pamazām uzņem ātrumu, tad jau var braukt arī labi ātri.
Ārā stāvot rūsē (protams).
Luksusa aprīkojuma nav.
Nav 4x4
Salons grūti tīrāms, sevišķi priekšējais panelis.
Iegādes gads: | 2007 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 300`000 kilometri (18 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.7 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Diezgan kluss. Ērts braukšanai, īsa priekša, velūra audums
Neiesaku, tā nav ilgtermiņa mašīna. Nav vēl aiztikts tikai motors, stūres mehānisms, starteris, kārba ar sajūgu. Mašīnai virs 200000 nobraukuma ir mainīts kvēpu filtrs, ģenerators, atsperes, suporti, bremžu diski, galvas blīve, EGR, gultņi, lampas mainītas neskaitāmā daudzumā, virsbūve rūsē. Faktiski maz kas nav mainīts. Čīkst stiklu tīrītāji. Ritošajā daļā katru gadu kaut kas ir jāmaina. Pēdējais kuriozs bija kad pazuda sakari starp sistēmas blokiem, nevar iedarbināt vai strādā tikai avārijas režīmā. Speciālistu, kas to var saremontēt mazpilsētā neatradīsiet, bet jau kaut kur būs, tad ļoti dārgs
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums | 60`000 kilometri (7 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.3 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1850 € (ap 264 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Uzticams un neiedomājami izturīgs auto. Paralēli esmu lietojis vairākus citus prestižākus auto un tie visi ir lūzuši un prasījuši lielus ieguldījumus. Šim gandrīz 11 gadu vecajam auto nekad nav pat bukses mainītas.
Auduma salons grūti tīrās, nepieciešama ķīmiskā tīrītava. Braucot ilgus gabalus virs 4 stundām kreisās rokas balsts sāk likties paciets. Lielākais konstrukcijas mīnuss - priekšējo riteņu gaisā uzrautie akmentiņi atsit krāsu pie aizmugurējo durvju sliekšņa.
Iegādes gads: | 2005 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 156`000 kilometri (11 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti viegli braukt. Ērta, ekonomiska, vizuāli pievilcīga.
Man kā šoferim ir ļoti svarīgi kā pati jūtos nobraucot pirmos 100km - šajā gadījumā mugura neliek manīt. Pus Ukrainu izbraukājām un gan šoferim, gan pasažieriem viss ok.
Neko tilk negatīvu, lai izceltu. Ja tāda rodas, tad ir jāpērk cita mašīna, jo katrai mašīnai atrodas savas nepilnības, kas vienkārši ir jāpieņem.
Iegādes gads: | 2011 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 170`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1600 € (ap 320 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
1.komforts
2.ekonomija
3.plašs un ērts
kā i visiem šāda tipa auto kaitina elektronika. Bet tas nozīmē kad tagad vispar bez elektronikas auto vairs nava. Tad sanak kad nav labu meistaru, bet nevis auto vainīgs. Rezumē- neko negatīvu nevaru pateikt.
Iegādes gads: | 2010 auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums | 200`000 kilometri (6 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Auto ir samērā ērts un ietilpīgs. Interjers jūtami plastmasīgs, bet tas ir liels pluss. Nav jācīnās ar, nereti, nošļukušo apdares lupatu mazgāšanu. Diezgan lēts apkopēs.
Uz ātras šosejas nav no klusākajiem. Roku balsti ir nederīgi, lieki lūžņi.
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums | 7`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 270 € (ap 270 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Loti laba piekare. Stabils. Var just, ka radīts lielākiem ātrumiem uz ceļa ne kā Latvijā
Par apdzīšanu jādomā laicīgi. Ieskrienas lēni.
Iegādes gads: | 2019 auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums | 70`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1000 € (ap 200 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto