Alfa Romeo 145 1999 vs Seat Ibiza 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 155 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 187 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.3 sekundes | 8.4 sekundes | |
Alfa Romeo 145 dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Seat Ibiza, taču griezes moments ir par 33 NM mazāks nekā Seat Ibiza. Pateicoties lielākai jaudai Alfa Romeo 145 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.7 | 7.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Seat Ibiza ir labāka izvēle. Alfa Romeo 145 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Seat Ibiza, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo 145 var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 570 km kombinētajā ciklā | |
920 km ārpus pilsētas | 750 km ārpus pilsētas | ||
Alfa Romeo 145 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.06 m | 3.95 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.44 m | |
Alfa Romeo 145 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Alfa Romeo 145 ir par 11 cm garāks nekā Seat Ibiza, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Alfa Romeo 145 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | 267 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1130 litri | 1030 litri | |
Alfa Romeo 145 ir lielāka bagāžas ietilpība. Alfa Romeo 145 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 53 litriem lielāks nekā Seat Ibiza. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Alfa Romeo 145 (par 100 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.6 metri | |
Alfa Romeo 145 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Seat Ibiza, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo 145 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`765 | 1`700 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Seat Ibiza ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Alfa Romeo 145 nopietni defekti konstatēti apmēram 540 procentos gadījumu biežāk nekā Seat Ibiza, attiecīgi Seat Ibiza kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo 145 ir
|
Seat Ibiza ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|