Alfa Romeo Brera 2008 vs Citroen C4 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 210 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 12.4 sekundes | |
Alfa Romeo Brera ir dinamiskāks braukšanā. Alfa Romeo Brera dzinēja jauda ir par 100 ZS lielāka nekā Citroen C4, savukārt griezes moments ir par 160 NM lielāks nekā Citroen C4. Pateicoties lielākai jaudai Alfa Romeo Brera sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 | 4.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C4 ir labāka izvēle. Alfa Romeo Brera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Citroen C4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo Brera var nākties iegādāties par 315 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1020 km kombinētajā ciklā | 1270 km kombinētajā ciklā | |
Citroen C4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.41 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.46 m | |
Alfa Romeo Brera ir lielāks, bet zemāks. Alfa Romeo Brera ir par 14 cm garāks nekā Citroen C4, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Alfa Romeo Brera ir par 9 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 314 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
610 litri | nav datu | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Alfa Romeo Brera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 14 litriem mazāks nekā Citroen C4. Tas varētu liecināt, ka Alfa Romeo Brera vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.8 metri | |
Alfa Romeo Brera apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Citroen C4. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`035 | 1`630 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 5600 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo Brera ir
|
Citroen C4 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|