BMW Z4 2003 vs Hyundai Coupe 2004
Virsbūve: | Kabriolets | Kupeja | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.2 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 210 NM | 186 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.7 sekundes | 9.1 sekundes | |
BMW Z4 ir dinamiskāks braukšanā. BMW Z4 dzinēja jauda ir par 27 ZS lielāka nekā Hyundai Coupe, savukārt griezes moments ir par 24 NM lielāks nekā Hyundai Coupe. Pateicoties lielākai jaudai BMW Z4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.8 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.2 l/100km | 9.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai Coupe ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Hyundai Coupe, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW Z4 var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW Z4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Hyundai Coupe. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
820 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
590 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai Coupe ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai Coupe) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW Z4) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 400'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW Z3 | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Sonata, Hyundai Tucson, Hyundai Elantra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai Coupe varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW Z4 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.09 m | 4.40 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.30 m | 1.33 m | |
BMW Z4 ir par 31 cm īsāks nekā Hyundai Coupe, par 2 cm platāks, savukārt augstumā BMW Z4 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 420 litri | |
Hyundai Coupe ir vairāk vietas bagāžai. BMW Z4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 120 litriem mazāks nekā Hyundai Coupe. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.9 metri | |
BMW Z4 apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem mazāks nekā Hyundai Coupe, tas nozīmē, ka ar BMW Z4 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`550 | 1`740 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 8600 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW Z4 ir
|
Hyundai Coupe ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|