LatviešuEnglishEspañol

Chrysler Concorde 1993 vs Ford Scorpio 1994

Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)

 
Chrysler Concorde
1993 - 1997
Ford Scorpio
1994 - 1997
Pārnesumu kārba: Automāts Manuālā/Automāts
Chrysler Concorde ir pieejams tikai ar automātisko pārnesumu kārbu, savukārt Ford Scorpio ir gan automātiskās, gan manuālā kārbas opcijas.
Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Chrysler Concorde ir pieejams ar priekšējo riteņu piedziņu, savukārt Ford Scorpio var būt aprīkots ar aizmugurējo riteņu piedziņu.
Motori: 3.3 - 3.5 (benzīns)2.0 - 2.9 (benzīns, dīzelis)

Jauda un dinamika

Jauda: 163 - 218 ZS115 - 207 ZS
Griezes moments: 245 - 300 NM167 - 281 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: n/a sekundes9 - 12.9 sekundes
Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu!

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 10.3 - 11.38.3 - 12.6
Chrysler Concorde benzīna dzinējiem degvielas patēriņš uz 100 km vidēji ir par 0.5 litriem lielāks nekā Ford Scorpio.
Šajā salīdzinājumā nav ņemts vērā dzinēju tilpums, tāpēc, lai salīdzinātu konkrētu dzinēju degvielas patēriņu izvēlieties auto versiju!

Izmēri

Garums: 5.15 m4.82 m
Platums: 1.89 m1.88 m
Augstums: 1.43 m1.39 m
Chrysler Concorde ir lielāks.
Chrysler Concorde ir par 33 cm garāks nekā Ford Scorpio, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Chrysler Concorde ir par 4 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 473 litrinav datu
Apgriešanās diametrs: nav datu10.4 metri
Pilna masa (kg): nav datu~ 1`749
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datu
zem vidējās
Vidējā cena (€): nav datu1000
Priekšrocības un trūkumi: Chrysler Concorde ir
  • tikai automātiskā pārnesumu kārba
  • pieejami tikai benzīna motori
Ford Scorpio ir
  • pieejama gan manuālā, gan automātiskā kārba
  • pieejami benzīna un dīzeļa motori
  • mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]