LatviešuEnglishEspañol

Citroen C8 2004 vs Mazda 5 2005

 
Citroen C8
2004 - 2008
Mazda 5
2005 - 2008
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.2 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 160 ZS145 ZS
Griezes moments: 217 NM185 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.6 sekundes10.8 sekundes
Citroen C8 dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Mazda 5, savukārt griezes moments ir par 32 NM lielāks nekā Mazda 5. Neskatoties uz lielāku jaudu Citroen C8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 9.78.2
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 5 ir labāka izvēle.
Citroen C8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā Mazda 5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen C8 var nākties iegādāties par 225 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 80 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 820 km kombinētajā ciklā730 km kombinētajā ciklā
1020 km ārpus pilsētas900 km ārpus pilsētas
Citroen C8 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 380'000 km430'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 5 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 10 gadi7 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Peugeot 407, Peugeot 607Izmantots arī Mazda 6
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C8 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Citroen C8 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.73 m4.56 m
Platums: 1.85 m1.76 m
Augstums: 1.86 m1.66 m
Citroen C8 ir lielāks.
Citroen C8 ir par 17 cm garāks nekā Mazda 5, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Citroen C8 ir par 20 cm augstāks.
Sēdvietas: 7 sēdvietas7 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: nav datu112 litri
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: nav datu112 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
2948 litri1566 litri
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen C8 (par 1382 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri10.6 metri
Citroen C8 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Mazda 5.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`5002`100
Drošība: nav datu
Kvalitāte: nav datu
vidēja
Vidējā cena (€): 20001400
Priekšrocības un trūkumi: Citroen C8 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • jaudīgāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Mazda 5 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks dzinēja resurss
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]