Dacia Duster 2017 vs Mazda CX-30 2019
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 180 ZS | |
Griezes moments: | 156 NM | 224 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.9 sekundes | 8.9 sekundes | |
Mazda CX-30 ir dinamiskāka braukšana. Dacia Duster dzinēja jauda ir par 65 ZS mazāka nekā Mazda CX-30, savukārt griezes moments ir par 68 NM mazāks nekā Mazda CX-30. Mazākas jaudas dēļ Dacia Duster sasniedz 100 km/h ātrumu par 4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.0 | 4.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda CX-30 ir labāka izvēle. Dacia Duster degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Mazda CX-30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Dacia Duster var nākties iegādāties par 315 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 48 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 970 km kombinētajā ciklā | |
780 km ārpus pilsētas | 1060 km ārpus pilsētas | ||
Mazda CX-30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 210 mm | 175 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Dacia Duster var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 25 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio | Izmantots arī Mazda 3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Duster varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda CX-30 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.40 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.69 m | 1.56 m | |
Dacia Duster ir par 5 cm īsāks nekā Mazda CX-30, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Dacia Duster ir par 13 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 445 litri | 430 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1444 litri | 1406 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Dacia Duster bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā Mazda CX-30. Iespējams, Mazda CX-30 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Duster (par 38 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 11.4 metri | |
Dacia Duster apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā Mazda CX-30, tas nozīmē, ka ar Dacia Duster var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`809 | 2`042 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 11 200 | 21 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Duster ir
|
Mazda CX-30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|