Fiat 500 2007 vs Chevrolet Spark 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 69 ZS | 81 ZS | |
Griezes moments: | 102 NM | 111 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.9 sekundes | 12.1 sekundes | |
Chevrolet Spark ir dinamiskāka braukšana. Fiat 500 dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā Chevrolet Spark, savukārt griezes moments ir par 9 NM mazāks nekā Chevrolet Spark. Mazākas jaudas dēļ Fiat 500 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 5.1 | |
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
810 km ārpus pilsētas | 830 km ārpus pilsētas | ||
560 km ar reālo patēriņu | 560 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Fiat Panda, Fiat Punto | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Fiat 500 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.55 m | 3.64 m | |
Platums: | 1.63 m | 1.60 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.52 m | |
Fiat 500 ir par 9 cm īsāks nekā Chevrolet Spark, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Fiat 500 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 185 litri | 170 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Fiat 500 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā Chevrolet Spark. Iespējams, Chevrolet Spark vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.2 metri | 10 metri | |
Fiat 500 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Chevrolet Spark, tas nozīmē, ka ar Fiat 500 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`305 | 1`360 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Fiat 500 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Spark nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā Fiat 500, attiecīgi Fiat 500 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5000 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Fiat 500 ir
|
Chevrolet Spark ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|