LatviešuEnglishEspañol

Fiat 500 2007 vs Chevrolet Spark 2010

 
Fiat 500
2007 - 2015
Chevrolet Spark
2010 - 2013
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.2 Benzīns1.2 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 69 ZS81 ZS
Griezes moments: 102 NM111 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12.9 sekundes12.1 sekundes
Chevrolet Spark ir dinamiskāka braukšana.
Fiat 500 dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā Chevrolet Spark, savukārt griezes moments ir par 9 NM mazāks nekā Chevrolet Spark. Mazākas jaudas dēļ Fiat 500 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.15.1
Degvielas bākas tilpums: 35 litri35 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 680 km kombinētajā ciklā680 km kombinētajā ciklā
810 km ārpus pilsētas830 km ārpus pilsētas
560 km ar reālo patēriņu560 km ar reālo patēriņu

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 17 gadi8 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Fiat Panda, Fiat PuntoIzmantots tikai šim modelim
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Fiat 500 varētu būt labāka izvēle.

Izmēri

Garums: 3.55 m3.64 m
Platums: 1.63 m1.60 m
Augstums: 1.49 m1.52 m
Fiat 500 ir par 9 cm īsāks nekā Chevrolet Spark, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Fiat 500 ir par 3 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 185 litri170 litri
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Fiat 500 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā Chevrolet Spark. Iespējams, Chevrolet Spark vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks.
Apgriešanās diametrs: 9.2 metri10 metri
Fiat 500 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Chevrolet Spark, tas nozīmē, ka ar Fiat 500 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`3051`360
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zema

zema
Fiat 500 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Spark nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā Fiat 500, attiecīgi Fiat 500 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 50003200
Priekšrocības un trūkumi: Fiat 500 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Chevrolet Spark ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]