Hyundai i30 2013 vs BMW 1 sērija 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 128 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 8.9 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 60 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.1 | 4.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.8 l/100km | 5.7 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i30 var ietaupīt 45 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1290 km kombinētajā ciklā | 1180 km kombinētajā ciklā | |
1430 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
910 km ar reālo patēriņu | 910 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai i30) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 320'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia Venga | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.30 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.42 m | |
Hyundai i30 ir par 2 cm īsāks nekā BMW 1 sērija, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 378 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1316 litri | 1200 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 18 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. Iespējams, BMW 1 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 116 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.9 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`920 | 1`850 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5400 | 8600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|