Jaguar S-Type 2002 vs Peugeot 607 2000
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 201 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 217 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.6 sekundes | 9.6 sekundes | |
Jaguar S-Type ir dinamiskāks braukšanā. Jaguar S-Type dzinēja jauda ir par 41 ZS lielāka nekā Peugeot 607, savukārt griezes moments ir par 33 NM lielāks nekā Peugeot 607. Pateicoties lielākai jaudai Jaguar S-Type sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.5 | 9.1 | |
Jaguar S-Type degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Peugeot 607, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Jaguar S-Type var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 870 km kombinētajā ciklā | |
950 km ārpus pilsētas | 1110 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 607) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Jaguar S-Type) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Jaguar S-Type dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Jaguar X-Type | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Peugeot 407, Citroen C8 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 607 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 607 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.88 m | 4.87 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Jaguar S-Type ir par 1 cm garāks nekā Peugeot 607, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Jaguar S-Type ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 481 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
810 litri | nav datu | |
Peugeot 607 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Jaguar S-Type bagāžas nodalījuma tilpums ir par 111 litriem mazāks nekā Peugeot 607. Tas varētu liecināt, ka Jaguar S-Type vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 11.4 metri | |
Jaguar S-Type apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Peugeot 607. | |||
Pilna masa (kg): | 2`125 | 2`035 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 3400 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Jaguar S-Type ir
|
Peugeot 607 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|