Nissan Patrol 2004 vs Jeep Cherokee 2002
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 2.8 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 160 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 360 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.2 sekundes | 12.6 sekundes | |
Nissan Patrol dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Jeep Cherokee, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Jeep Cherokee. Neskatoties uz lielāku jaudu Nissan Patrol sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.8 | 9.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.5 l/100km | 10.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Jeep Cherokee ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Patrol degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Jeep Cherokee, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Patrol var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Patrol degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Jeep Cherokee. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 95 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 860 km ārpus pilsētas | ||
820 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan Patrol ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Jeep Cherokee dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 25 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Nissan Terrano | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Chrysler Grand Voyager, Chrysler Voyager | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Jeep Cherokee dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.58 m | 4.44 m | |
Platums: | 1.94 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.84 m | 1.87 m | |
Nissan Patrol ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Nissan Patrol ir par 14 cm garāks nekā Jeep Cherokee, par 12 cm platāks, savukārt augstumā Nissan Patrol ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 605 litri | 820 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1950 litri | |
Jeep Cherokee ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Nissan Patrol bagāžas nodalījuma tilpums ir par 215 litriem mazāks nekā Jeep Cherokee. Tas varētu liecināt, ka Nissan Patrol vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 10.9 metri | |
Nissan Patrol apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Jeep Cherokee, tas nozīmē, ka ar Nissan Patrol var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`540 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 16 200 | 3600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Patrol ir
|
Jeep Cherokee ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|