LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2008 vs Opel Astra 2010

 
Peugeot 308
2008 - 2011
Opel Astra
2010 - 2012
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Benzīns1.6 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 175 ZS116 ZS
Griezes moments: 240 NM155 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 8.3 sekundes11.7 sekundes
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā.
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 59 ZS lielāka nekā Opel Astra, savukārt griezes moments ir par 85 NM lielāks nekā Opel Astra. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.4 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.66.3
Degvielas patēriņa ziņā Opel Astra ir labāka izvēle.
Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Opel Astra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri56 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 780 km kombinētajā ciklā880 km kombinētajā ciklā
1050 km ārpus pilsētas1090 km ārpus pilsētas
Opel Astra ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 280'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Astra dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 11 gadi16 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī Peugeot 207Izmantots arī Opel Mokka
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Astra varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.28 m4.42 m
Platums: 1.82 m1.81 m
Augstums: 1.50 m1.51 m
Peugeot 308 ir par 14 cm īsāks nekā Opel Astra, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 1 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 348 litri370 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1398 litri1235 litri
Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 22 litriem mazāks nekā Opel Astra. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 163 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri11.4 metri
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Opel Astra, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`8551`870
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

augsta
Opel Astra ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Astra, attiecīgi Opel Astra kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 30003800
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 6.0/10 8.3/10
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 308 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Opel Astra ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • augstāks novērtējums lietotāju atsauksmēs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]