Peugeot 308 2017 vs Toyota Auris 2015
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 10.4 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā Toyota Auris, savukārt griezes moments ir par 45 NM lielāks nekā Toyota Auris. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 4.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 6.6 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Toyota Auris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 15 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Toyota Auris. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1120 km kombinētajā ciklā | 1040 km kombinētajā ciklā | |
1320 km ārpus pilsētas | 1190 km ārpus pilsētas | ||
790 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 308 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Opel Corsa, Opel Combo, Peugeot 3008, Citroen C4 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Auris dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.59 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.46 m | |
Peugeot 308 ir lielāks. Peugeot 308 ir par 3 cm garāks nekā Toyota Auris, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 610 litri | 530 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1660 litri | nav datu | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem lielāks nekā Toyota Auris. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.4 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Toyota Auris, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`840 | 1`850 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Toyota Auris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Auris, attiecīgi Toyota Auris kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 9600 | 10 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Toyota Auris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|