LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2017 vs Citroen C4 2016

 
Peugeot 308
2017 - 2017
Citroen C4
2016 - 2020
Virsbūve: UniversālsSedans
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Benzīns1.6 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 205 ZS116 ZS
Griezes moments: 285 NM150 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 7.6 sekundes10.9 sekundes
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā.
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 89 ZS lielāka nekā Citroen C4, savukārt griezes moments ir par 135 NM lielāks nekā Citroen C4. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.3 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.67.1
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle.
Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Citroen C4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 225 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 53 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 940 km kombinētajā ciklā840 km kombinētajā ciklā
1150 km ārpus pilsētas1030 km ārpus pilsētas
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 4.59 m4.64 m
Platums: 1.80 m1.79 m
Augstums: 1.47 m1.52 m
Peugeot 308 ir par 6 cm īsāks nekā Citroen C4, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 5 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 610 litri440 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1660 litrinav datu
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 170 litriem lielāks nekā Citroen C4. Iespējams, Citroen C4 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks.
Apgriešanās diametrs: 11.2 metrinav datu
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`8801`790
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Vidējā cena (€): 96007400
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 308 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Citroen C4 ir
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]