Peugeot 308 2017 vs Citroen C4 2016
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 205 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 285 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.6 sekundes | 10.9 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 89 ZS lielāka nekā Citroen C4, savukārt griezes moments ir par 135 NM lielāks nekā Citroen C4. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 7.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Citroen C4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 225 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
1150 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.59 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.52 m | |
Peugeot 308 ir par 6 cm īsāks nekā Citroen C4, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 610 litri | 440 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1660 litri | nav datu | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 170 litriem lielāks nekā Citroen C4. Iespējams, Citroen C4 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`880 | 1`790 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 9600 | 7400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Citroen C4 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|