LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 4007 2007 vs Nissan X-Trail 2007

 
Peugeot 4007
2007 - 2012
Nissan X-Trail
2007 - 2010
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 2.4 Benzīns2.5 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 170 ZS169 ZS
Griezes moments: 232 NM233 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.5 sekundes10.3 sekundes
Nissan X-Trail ir dinamiskāka braukšana.
Peugeot 4007 dzinēja jauda ir par 1 ZS lielāka nekā Nissan X-Trail, taču griezes moments ir par 1 NM mazāks nekā Nissan X-Trail. Neskatoties uz lielāku jaudu Peugeot 4007 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 9.39.3
Degvielas bākas tilpums: 60 litri65 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 640 km kombinētajā ciklā690 km kombinētajā ciklā
800 km ārpus pilsētas840 km ārpus pilsētas
Nissan X-Trail ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)4x4 - AWD

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 18 gadi24 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mitsubishi Outlander, Citroen C-CrosserIzmantots arī Nissan Sentra
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.

Izmēri

Garums: 4.64 m4.63 m
Platums: 1.80 m1.78 m
Augstums: 1.67 m1.68 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 4007 ir par 1 cm garāks nekā Nissan X-Trail, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 4007 ir par 1 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 510 litri479 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1686 litri1742 litri
Peugeot 4007 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 31 litriem lielāks nekā Nissan X-Trail. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan X-Trail (par 56 litriem).
Apgriešanās diametrs: 12 metri10.8 metri
Peugeot 4007 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Nissan X-Trail, tas nozīmē, ka ar Peugeot 4007 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`4102`050
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datu
zem vidējās
Vidējā cena (€): 66005200
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 4007 ir
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nissan X-Trail ir
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]