LatviešuEnglishEspañol

Renault Scenic 2004 vs Ford C-Max 2003

 
Renault Scenic
2004 - 2006
Ford C-Max
2003 - 2007
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 136 ZS145 ZS
Griezes moments: 191 NM185 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.9 sekundes10.8 sekundes
Renault Scenic dzinēja jauda ir par 9 ZS mazāka nekā Ford C-Max, taču griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā Ford C-Max. Mazākas jaudas dēļ Renault Scenic sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.68.3
Reālais degvielas patēriņš: 9.3 l/100km9.5 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Scenic var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Ford C-Max.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 690 km kombinētajā ciklā660 km kombinētajā ciklā
890 km ārpus pilsētas830 km ārpus pilsētas
640 km ar reālo patēriņu570 km ar reālo patēriņu

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 11 gadi8 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Clio, Renault MeganeIzmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Scenic varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Renault Scenic dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.26 m4.37 m
Platums: 1.80 m2.02 m
Augstums: 1.62 m1.59 m
Renault Scenic ir mazāks, bet nedaudz augstāks.
Renault Scenic ir par 11 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 22 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Scenic ir par 3 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 430 litri550 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1840 litri1620 litri
Renault Scenic bagāžas nodalījuma tilpums ir par 120 litriem mazāks nekā Ford C-Max. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Scenic (par 220 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.7 metri10.7 metri
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`985nav datu
Drošība:
Kvalitāte:
zema

virs vidējās
Ford C-Max ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Scenic nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 12001600
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 5.0/10 7.6/10
Priekšrocības un trūkumi: Renault Scenic ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • augstāka drošība
  • zemāka cena
Ford C-Max ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • augstāks novērtējums lietotāju atsauksmēs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]