Rover 400 1995 vs BMW 3 sērija 1993
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 112 ZS | 102 ZS | |
Griezes moments: | 145 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 12 sekundes | |
Rover 400 ir dinamiskāks braukšanā. Rover 400 dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, taču griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Rover 400 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 8.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Rover 400 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Rover 400 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Rover 400 var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Rover 400 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Rover 400 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Rover 400) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Rover 25, Rover 200, Rover 45 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Rover 400 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.21 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.39 m | |
Rover 400 ir par 11 cm garāks nekā BMW 3 sērija, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 325 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
720 litri | 1030 litri | |
Rover 400 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 45 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 3 sērija (par 310 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.3 metri | 10 metri | |
Rover 400 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`640 | 1`635 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Rover 400 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|