Suzuki SX4 2010 vs Peugeot 3008 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 156 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 12.2 sekundes | |
Suzuki SX4 ir dinamiskāks braukšanā. Suzuki SX4 dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Peugeot 3008, taču griezes moments ir par 84 NM mazāks nekā Peugeot 3008. Pateicoties lielākai jaudai Suzuki SX4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 6.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Suzuki SX4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Peugeot 3008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Suzuki SX4 var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Suzuki SX4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā Peugeot 3008. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 1170 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 23 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Suzuki Grand Vitara, Suzuki Swift, Suzuki Liana, Suzuki Vitara | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.15 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.57 m | 1.64 m | |
Suzuki SX4 ir mazāks. Suzuki SX4 ir par 12 cm īsāks nekā Peugeot 3008, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Suzuki SX4 ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 270 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1604 litri | |
Peugeot 3008 ir vairāk vietas bagāžai. Suzuki SX4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 162 litriem mazāks nekā Peugeot 3008. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11 metri | |
Suzuki SX4 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Peugeot 3008, tas nozīmē, ka ar Suzuki SX4 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`650 | 2`030 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 3800 | 5400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki SX4 ir
|
Peugeot 3008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|