LatviešuEnglishEspañol

Volkswagen Phaeton 2010 vs Mercedes E klase 2006

 
Volkswagen Phaeton
2010 - 2011
Mercedes E klase
2006 - 2009
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 6.0 Benzīns6.2 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 450 ZS514 ZS
Griezes moments: 560 NM630 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 6.1 sekundes4.5 sekundes
Mercedes E klase ir dinamiskāka braukšana.
Volkswagen Phaeton dzinēja jauda ir par 64 ZS mazāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 70 NM mazāks nekā Mercedes E klase. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Phaeton sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 14.514.3
Volkswagen Phaeton degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Phaeton var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 90 litri80 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 620 km kombinētajā ciklā550 km kombinētajā ciklā
850 km ārpus pilsētas810 km ārpus pilsētas
Volkswagen Phaeton ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)Aizmugures piedziņa (RWD)

Izmēri

Garums: 5.06 m4.85 m
Platums: 1.90 m1.82 m
Augstums: 1.45 m1.43 m
Volkswagen Phaeton ir lielāks.
Volkswagen Phaeton ir par 21 cm garāks nekā Mercedes E klase, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Volkswagen Phaeton ir par 2 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 500 litri530 litri
Mercedes E klase ir vairāk vietas bagāžai.
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Volkswagen Phaeton bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. Tas varētu liecināt, ka Volkswagen Phaeton vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk.
Apgriešanās diametrs: 12 metri11 metri
Volkswagen Phaeton apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Mercedes E klase, tas nozīmē, ka ar Volkswagen Phaeton var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`9102`365
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
augsta

zem vidējās
Volkswagen Phaeton ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mercedes E klase nopietni defekti konstatēti apmēram 105 procentos gadījumu biežāk nekā Volkswagen Phaeton, attiecīgi Volkswagen Phaeton kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 10 6006600
Priekšrocības un trūkumi: Volkswagen Phaeton ir
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ir 4x4 piedziņa
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Mercedes E klase ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]