LatviešuEnglishEspañol

Volvo C70 2011 vs Mazda MX-5 2008

 
Volvo C70
2011 - 2013
Mazda MX-5
2008 - 2012
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 2.0 Dīzelis2.0 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 177 ZS161 ZS
Griezes moments: 400 NM188 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.8 sekundes8.9 sekundes
Volvo C70 dzinēja jauda ir par 16 ZS lielāka nekā Mazda MX-5, savukārt griezes moments ir par 212 NM lielāks nekā Mazda MX-5. Neskatoties uz lielāku jaudu Volvo C70 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.48.0
Reālais degvielas patēriņš: 6.9 l/100km9.2 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Volvo C70 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Volvo C70 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Mazda MX-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volvo C70 var ietaupīt 240 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo C70 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem mazāks nekā Mazda MX-5.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo C70) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda MX-5) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Izmēri

Garums: 4.62 m4.02 m
Platums: 1.84 m1.72 m
Augstums: 1.40 mnav datu
Bagāžnieka tilpums: 404 litrinav datu
Apgriešanās diametrs: 12 metri10 metri
Volvo C70 apgriešanās diametrs ir par 2 metriem lielāks nekā Mazda MX-5, tas nozīmē, ka ar Volvo C70 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`130nav datu
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datu
virs vidējās
Vidējā cena (€): 10 000nav datu
Priekšrocības un trūkumi: Volvo C70 ir
  • jaudīgāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Mazda MX-5 ir
  • dinamiskāks
  • labāka manevrētspēja
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]