LatviešuEnglishEspañol

BMW 5 sērija 2011 vs Audi A5 2009

 
BMW 5 sērija
2011 - 2013
Audi A5
2009 - 2011
Virsbūve: UniversālsHečbeks
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 245 ZS180 ZS
Griezes moments: 350 NM320 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 6.6 sekundes8.1 sekundes
BMW 5 sērija ir dinamiskāks braukšanā.
BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 65 ZS lielāka nekā Audi A5, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Audi A5. Pateicoties lielākai jaudai BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.87.2
Reālais degvielas patēriņš: 9.5 l/100km8.7 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Audi A5 ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji.
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Audi A5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 5 sērija var ietaupīt 60 litrus degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Audi A5.
Degvielas bākas tilpums: 70 litri64 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1020 km kombinētajā ciklā880 km kombinētajā ciklā
1270 km ārpus pilsētas1100 km ārpus pilsētas
730 km ar reālo patēriņu730 km ar reālo patēriņu
BMW 5 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.
Klīrenss: 141 mm64 mm
Dēļ augstāka klīrensa BMW 5 sērija var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim BMW 5 sērija modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. Izvēlieties vienu no pieci BMW 5 sērija 2011 versijām ar 4x4 piedziņu, ja jums ir aktuāla caurgājība.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 300'000 km360'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Audi A5 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 7 gadi6 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi A4, Audi Q5
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle.

Izmēri

Garums: 4.91 m4.71 m
Platums: 1.86 m1.85 m
Augstums: 1.46 m1.39 m
BMW 5 sērija ir lielāks.
BMW 5 sērija ir par 20 cm garāks nekā Audi A5, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 7 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 560 litri480 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1670 litri980 litri
BMW 5 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība.
BMW 5 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem lielāks nekā Audi A5. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 5 sērija (par 690 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11.9 metri11.5 metri
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Audi A5, tas nozīmē, ka ar BMW 5 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`3652`030
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

augsta
Audi A5 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 5 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Audi A5, attiecīgi Audi A5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 10 80010 400
Priekšrocības un trūkumi: BMW 5 sērija ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks klīrenss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Audi A5 ir
  • lielāks dzinēja resurss
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]