BMW 5 sērija 1990 vs Volvo 850 1993
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 226 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 7.7 sekundes | |
Volvo 850 ir dinamiskāka braukšana. BMW 5 sērija dzinēja jauda ir par 76 ZS mazāka nekā Volvo 850, savukārt griezes moments ir par 110 NM mazāks nekā Volvo 850. Mazākas jaudas dēļ BMW 5 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.9 | 9.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.9 l/100km | 11.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 5 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Volvo 850, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 5 sērija var ietaupīt 120 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 5 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Volvo 850. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 73 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 890 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
800 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 5 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo 850) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 3 sērija | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.72 m | 4.66 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.40 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 5 sērija ir par 6 cm garāks nekā Volvo 850, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 5 sērija ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.2 metri | |
BMW 5 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Volvo 850, tas nozīmē, ka ar BMW 5 sērija var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`955 | 1`600 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
BMW 5 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo 850 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 5 sērija, attiecīgi BMW 5 sērija kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3600 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 5 sērija ir
|
Volvo 850 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|