Ford Focus 2011 vs Dacia Duster 2013
Virsbūve: | Sedans | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 159 NM | 148 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 13 sekundes | |
Ford Focus ir dinamiskāks braukšanā. Ford Focus dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Dacia Duster, savukārt griezes moments ir par 11 NM lielāks nekā Dacia Duster. Pateicoties lielākai jaudai Ford Focus sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 8.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem mazāks nekā Dacia Duster, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Focus var ietaupīt 300 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Focus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem mazāks nekā Dacia Duster. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 910 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
1140 km ārpus pilsētas | 710 km ārpus pilsētas | ||
830 km ar reālo patēriņu | 580 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Focus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Dacia Duster 2013: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 25 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Ford C-Max | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Renault Megane, Nissan Almera, Dacia Logan, Renault Kangoo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Duster varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.53 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.63 m | |
Ford Focus ir lielāks, bet zemāks. Ford Focus ir par 22 cm garāks nekā Dacia Duster, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Ford Focus ir par 14 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 475 litri | 473 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1636 litri | |
Ford Focus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 2 litriem lielāks nekā Dacia Duster. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.4 metri | |
Ford Focus apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Dacia Duster, tas nozīmē, ka ar Ford Focus var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`825 | 1`800 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Ford Focus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Duster nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus, attiecīgi Ford Focus kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4400 | 7000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Focus ir
|
Dacia Duster ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|