LatviešuEnglishEspañol

Mercedes Vito 1999 vs Hyundai H1 1998

 
Mercedes Vito
1999 - 2003
Hyundai H1
1998 - 2007
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.3 Benzīns2.4 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 143 ZS112 ZS
Griezes moments: 215 NM181 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 15.1 sekundes20.6 sekundes
Mercedes Vito ir dinamiskāks braukšanā.
Mercedes Vito dzinēja jauda ir par 31 ZS lielāka nekā Hyundai H1, savukārt griezes moments ir par 34 NM lielāks nekā Hyundai H1. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes Vito sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.5 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 11.513.4
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes Vito ir labāka izvēle.
Mercedes Vito degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem mazāks nekā Hyundai H1, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mercedes Vito var ietaupīt 285 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 78 litri65 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 670 km kombinētajā ciklā480 km kombinētajā ciklā
850 km ārpus pilsētas650 km ārpus pilsētas
Mercedes Vito ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mercedes Vito) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Hyundai H1) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 630'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes Vito dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 8 gadi21 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes E klase, Mercedes MLIzmantots tikai šim modelim
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.

Izmēri

Garums: 4.66 m4.70 m
Platums: 1.88 m1.82 m
Augstums: 1.84 m1.89 m
Mercedes Vito ir par 4 cm īsāks nekā Hyundai H1, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Mercedes Vito ir par 5 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: nav datu364 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu3295 litri
Apgriešanās diametrs: 12.4 metri9.9 metri
Mercedes Vito apgriešanās diametrs ir par 2.5 metriem lielāks nekā Hyundai H1, tas nozīmē, ka ar Mercedes Vito var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 2`0002`550
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datunav datu
Vidējā cena (€): 22002000
Priekšrocības un trūkumi: Mercedes Vito ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
Hyundai H1 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • labāka manevrētspēja
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]