LatviešuEnglishEspañol

Nissan Primera 2004 vs Mazda 3 2004

 
Nissan Primera
2004 - 2006
Mazda 3
2004 - 2006
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.2 Dīzelis2.3 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 138 ZS160 ZS
Griezes moments: 314 NM203 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.2 sekundesn/a sekundes
Nissan Primera dzinēja jauda ir par 22 ZS mazāka nekā Mazda 3, taču griezes moments ir par 111 NM lielāks nekā Mazda 3.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.1nav datu
Degvielas bākas tilpums: 62 litri55 litri

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 440'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 6 gadi16 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan X-Trail, Nissan Almera, Nissan Almera TinoIzmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda Tribute
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.

Izmēri

Garums: 4.57 m4.49 m
Platums: 1.76 m1.76 m
Augstums: 1.48 m1.46 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Nissan Primera ir par 8 cm garāks nekā Mazda 3, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 2 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 450 litri481 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1812 litri878 litri
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 31 litriem mazāks nekā Mazda 3. Tas varētu liecināt, ka Nissan Primera vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Primera (par 934 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11.2 metri10.3 metri
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`940nav datu
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zema

augsta
Mazda 3 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 255 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 14001200
Priekšrocības un trūkumi: Nissan Primera ir
  • lielāks dzinēja resurss
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Mazda 3 ir
  • jaudīgāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]