Nissan Primera 1999 vs Nissan Primera 1996
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 181 NM | 181 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 9.6 sekundes | |
Nissan Primera 1999 un Nissan Primera 1996 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.1 | 8.1 | |
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 740 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
680 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 12 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.41 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Nissan Primera 1999 un Nissan Primera 1996 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 490 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1200 litri | nav datu | |
Nissan Primera 1999 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā Nissan Primera 1996. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`770 | 1`745 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 600 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|