LatviešuEnglishEspañol

Renault Megane 2004 vs Volkswagen Bora 1998

 
Renault Megane
2004 - 2006
Volkswagen Bora
1998 - 2001
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.4 Benzīns1.4 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 82 ZS75 ZS
Griezes moments: 127 NM128 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 13.7 sekundes15 sekundes
Renault Megane ir dinamiskāks braukšanā.
Renault Megane dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā Volkswagen Bora, taču griezes moments ir par 1 NM mazāks nekā Volkswagen Bora. Pateicoties lielākai jaudai Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.86.7
Reālais degvielas patēriņš: 7.8 l/100km6.8 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Bora ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Volkswagen Bora, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Megane var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Volkswagen Bora.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 880 km kombinētajā ciklā820 km kombinētajā ciklā
1110 km ārpus pilsētas1010 km ārpus pilsētas
760 km ar reālo patēriņu800 km ar reālo patēriņu

Izmēri

Garums: 4.50 m4.38 m
Platums: 1.78 m1.74 m
Augstums: 1.46 m1.45 m
Renault Megane ir lielāks.
Renault Megane ir par 12 cm garāks nekā Volkswagen Bora, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Renault Megane ir par 1 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 520 litri455 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu785 litri
Renault Megane ir lielāka bagāžas ietilpība.
Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 65 litriem lielāks nekā Volkswagen Bora.
Apgriešanās diametrs: 10.5 metri11 metri
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Volkswagen Bora, tas nozīmē, ka ar Renault Megane var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`7401`730
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zem vidējās
nav datu
Vidējā cena (€): 10001400
Priekšrocības un trūkumi: Renault Megane ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Volkswagen Bora ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]