SAAB 9000 1991 vs Ford Sierra 1990
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Benzīns | 1.8 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 200 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 294 NM | 152 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 16.4 sekundes | |
SAAB 9000 ir dinamiskāks braukšanā. SAAB 9000 dzinēja jauda ir par 125 ZS lielāka nekā Ford Sierra, savukārt griezes moments ir par 142 NM lielāks nekā Ford Sierra. Pateicoties lielākai jaudai SAAB 9000 sasniedz 100 km/h ātrumu par 7.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.7 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.4 l/100km | 6.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Sierra ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9000 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 5.3 litriem lielāks nekā Ford Sierra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9000 var nākties iegādāties par 795 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9000 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.6 litriem lielāks nekā Ford Sierra. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 560 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
570 km ar reālo patēriņu | 880 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Sierra ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9000) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Ford Sierra) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9000 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 3 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
SAAB 9000 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.42 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.41 m | |
SAAB 9000 ir lielāks. SAAB 9000 ir par 34 cm garāks nekā Ford Sierra, par 9 cm platāks, savukārt augstumā SAAB 9000 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10 metri | |
SAAB 9000 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Ford Sierra, tas nozīmē, ka ar SAAB 9000 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`800 | 1`150 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9000 ir
|
Ford Sierra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|