Skoda Fabia 2010 vs Renault Clio 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 85 ZS | |
Griezes moments: | 175 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.1 sekundes | 12.7 sekundes | |
Skoda Fabia ir dinamiskāks braukšanā. Skoda Fabia dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Renault Clio, taču griezes moments ir par 45 NM mazāks nekā Renault Clio. Pateicoties lielākai jaudai Skoda Fabia sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 | 4.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.5 l/100km | 5.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Clio ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Skoda Fabia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Renault Clio, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Skoda Fabia var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Skoda Fabia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Renault Clio. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 1170 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1240 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 1010 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 14 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Volkswagen Polo, Seat Altea, Skoda Yeti | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Clio varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Skoda Fabia dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.00 m | 4.03 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.49 m | |
Skoda Fabia ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Skoda Fabia ir par 3 cm īsāks nekā Renault Clio, par 7 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 288 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Skoda Fabia bagāžas nodalījuma tilpums ir par 12 litriem lielāks nekā Renault Clio. Iespējams, Renault Clio vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.7 metri | |
Skoda Fabia apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Renault Clio, tas nozīmē, ka ar Skoda Fabia var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`585 | 1`655 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Renault Clio ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Skoda Fabia nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Clio, attiecīgi Renault Clio kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3600 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Skoda Fabia ir
|
Renault Clio ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|