Volvo V70 2011 vs Mercedes E klase 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 180 ZS | 184 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 8.7 sekundes | |
Volvo V70 dzinēja jauda ir par 4 ZS mazāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Mercedes E klase. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 59 litri | |
850 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo V70) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Volvo S80, Volvo S60, Volvo V40, Volvo V60 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes SLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mercedes E klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.82 m | 4.90 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.55 m | 1.51 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Volvo V70 ir par 7 cm īsāks nekā Mercedes E klase, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Volvo V70 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 575 litri | 695 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1950 litri | |
Mercedes E klase ir vairāk vietas bagāžai. Volvo V70 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 120 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.7 metri | 11.2 metri | |
Volvo V70 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Mercedes E klase, tas nozīmē, ka ar Volvo V70 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`190 | 2`325 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
Mercedes E klase ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo V70 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes E klase, attiecīgi Mercedes E klase kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7200 | 9200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo V70 ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|