Alfa Romeo 164 1992 vs Volvo V40 2016
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 294 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 10.5 sekundes | |
Alfa Romeo 164 dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Volvo V40, savukārt griezes moments ir par 14 NM lielāks nekā Volvo V40. Neskatoties uz lielāku jaudu Alfa Romeo 164 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 | 3.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo V40 ir labāka izvēle. Alfa Romeo 164 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.4 litriem lielāks nekā Volvo V40, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo 164 var nākties iegādāties par 510 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 40 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1020 km kombinētajā ciklā | 1170 km kombinētajā ciklā | |
1340 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.56 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.44 m | |
Alfa Romeo 164 ir par 19 cm garāks nekā Volvo V40, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Alfa Romeo 164 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 504 litri | 335 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1500 litri | |
Alfa Romeo 164 ir lielāka bagāžas ietilpība. Alfa Romeo 164 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 169 litriem lielāks nekā Volvo V40. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.8 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`050 | 1`920 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 12 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo 164 ir
|
Volvo V40 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|