LatviešuEnglishEspañol

Alfa Romeo GT 2007 vs Toyota Celica 2002

 
Alfa Romeo GT
2007 - 2011
Toyota Celica
2002 - 2005
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.9 Dīzelis1.8 Benzīns
Dīzeļdzinēji (Alfa Romeo GT) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Toyota Celica) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?"
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 150 ZS143 ZS
Griezes moments: 305 NM170 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.6 sekundes8.7 sekundes
Alfa Romeo GT dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā Toyota Celica, savukārt griezes moments ir par 135 NM lielāks nekā Toyota Celica. Neskatoties uz lielāku jaudu Alfa Romeo GT sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.77.7
Reālais degvielas patēriņš: 6.6 l/100km7.8 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Alfa Romeo GT ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo GT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Alfa Romeo GT var ietaupīt 150 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Alfa Romeo GT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Toyota Celica.
Degvielas bākas tilpums: 63 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 940 km kombinētajā ciklā710 km kombinētajā ciklā
1160 km ārpus pilsētas880 km ārpus pilsētas
950 km ar reālo patēriņu700 km ar reālo patēriņu
Alfa Romeo GT ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km280'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Alfa Romeo GT dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 7 gadi12 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 147, Fiat BravoIzmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Alfa Romeo GT dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Toyota Celica 2002 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ...  Vairāk par Toyota Celica 2002 1.8 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.49 m4.35 m
Platums: 1.76 m1.74 m
Augstums: 1.37 m1.32 m
Alfa Romeo GT ir lielāks.
Alfa Romeo GT ir par 14 cm garāks nekā Toyota Celica, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Alfa Romeo GT ir par 5 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 320 litrinav datu
Apgriešanās diametrs: 12 metri10.4 metri
Alfa Romeo GT apgriešanās diametrs ir par 1.6 metriem lielāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo GT var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`7501`200
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datunav datu
Vidējā cena (€): 40002800
Priekšrocības un trūkumi: Alfa Romeo GT ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
Toyota Celica ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • dinamiskāks
  • labāka manevrētspēja
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]