Alfa Romeo GT 2007 vs Toyota Celica 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 165 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 206 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 8.7 sekundes | |
Alfa Romeo GT dzinēja jauda ir par 22 ZS lielāka nekā Toyota Celica, savukārt griezes moments ir par 36 NM lielāks nekā Toyota Celica. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.7 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.1 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo GT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo GT var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Alfa Romeo GT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Toyota Celica. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
920 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
620 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 250'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo Spider, Alfa Romeo GTV | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Alfa Romeo GT dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Toyota Celica 2002 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ... Vairāk par Toyota Celica 2002 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.35 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.36 m | 1.32 m | |
Alfa Romeo GT ir lielāks. Alfa Romeo GT ir par 14 cm garāks nekā Toyota Celica, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Alfa Romeo GT ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.4 metri | |
Alfa Romeo GT apgriešanās diametrs ir par 1.6 metriem lielāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo GT var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`750 | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 4000 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo GT ir
|
Toyota Celica ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|