Alfa Romeo GT 2004 vs SAAB 9-3 2004
Virsbūve: | Kupeja | Sedans | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 305 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 11.5 sekundes | |
Alfa Romeo GT ir dinamiskāks braukšanā. Alfa Romeo GT dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā SAAB 9-3, savukārt griezes moments ir par 25 NM lielāks nekā SAAB 9-3. Pateicoties lielākai jaudai Alfa Romeo GT sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 5.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 6.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo GT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā SAAB 9-3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo GT var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Alfa Romeo GT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā SAAB 9-3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 1060 km kombinētajā ciklā | |
950 km ar reālo patēriņu | 1010 km ar reālo patēriņu | ||
SAAB 9-3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9-3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 147, Fiat Bravo | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Alfa Romeo GT varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Alfa Romeo GT dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.47 m | |
Alfa Romeo GT ir par 15 cm īsāks nekā SAAB 9-3, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Alfa Romeo GT ir par 10 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 10.8 metri | |
Alfa Romeo GT apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā SAAB 9-3, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo GT var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`750 | 1`500 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 2200 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo GT ir
|
SAAB 9-3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|