Audi A5 2016 vs Volkswagen Polo 2009
Virsbūve: | Kabriolets | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.6 Dīzelis | |
Benzīna (Audi A5) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Volkswagen Polo) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 252 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 370 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.3 sekundes | n/a sekundes | |
Audi A5 dzinēja jauda ir par 162 ZS lielāka nekā Volkswagen Polo, savukārt griezes moments ir par 140 NM lielāks nekā Volkswagen Polo. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 4.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.9 l/100km | 5.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Polo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Audi A5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem lielāks nekā Volkswagen Polo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi A5 var nākties iegādāties par 300 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi A5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.7 litriem lielāks nekā Volkswagen Polo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 1040 km kombinētajā ciklā | |
1090 km ārpus pilsētas | 1210 km ārpus pilsētas | ||
650 km ar reālo patēriņu | 860 km ar reālo patēriņu | ||
Volkswagen Polo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Audi A4, Audi A6, Audi Q7, Volkswagen Touareg | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Audi A3, Skoda Fabia, Skoda Roomster | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Volkswagen Polo 2009 1.6 dzinējs: 1.6 TDI turbodīzeļa dzinējs tiek uzskatīts par uzticamu, ņemot vērā tā plašo pielietojumu komerctransportā. Pat intensīvas ekspluatācijas apstākļos tas spēj sasniegt pat 500 000 km, ja vien tiek nodrošināta regulāra un ... Vairāk par Volkswagen Polo 2009 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.67 m | 3.97 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.68 m | |
Augstums: | 1.38 m | 1.49 m | |
Audi A5 ir lielāks, bet zemāks. Audi A5 ir par 70 cm garāks nekā Volkswagen Polo, par 16 cm platāks, savukārt augstumā Audi A5 ir par 10 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | 280 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 952 litri | |
Audi A5 ir lielāka bagāžas ietilpība. Audi A5 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem lielāks nekā Volkswagen Polo. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 2`210 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Audi A5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volkswagen Polo nopietni defekti konstatēti apmēram 185 procentos gadījumu biežāk nekā Audi A5, attiecīgi Audi A5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | nav datu | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A5 ir
|
Volkswagen Polo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|