BMW 2 sērija 2014 vs Dacia Lodgy 2017
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 330 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.9 sekundes | 10.9 sekundes | |
BMW 2 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 2 sērija dzinēja jauda ir par 34 ZS lielāka nekā Dacia Lodgy, savukārt griezes moments ir par 70 NM lielāks nekā Dacia Lodgy. Pateicoties lielākai jaudai BMW 2 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.1 | 4.3 | |
BMW 2 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Dacia Lodgy, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 2 sērija var ietaupīt 30 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1240 km kombinētajā ciklā | 1160 km kombinētajā ciklā | |
1340 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
BMW 2 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Klīrenss: | 165 mm | 120 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa BMW 2 sērija var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim BMW 2 sērija modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. Izvēlieties vienu no trīs BMW 2 sērija 2014 versijām ar 4x4 piedziņu, ja jums ir aktuāla caurgājība. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW X1 | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Lodgy varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 2 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
BMW 2 sērija 2014 2.0 dzinējs: Diezgan uzticams dzinējs ar lielu resursu. Kopumā ķēdes ir uzticamākas, nekā BMW N sērijas dzinējos, taču arī mēdz izstiepties pie intensīvas lietošanas. Dzinējam nepieciešama labas kvalitātes ... Vairāk par BMW 2 sērija 2014 2.0 dzinējs Dacia Lodgy 2017 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Dacia Lodgy 2017 1.5 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.56 m | 1.68 m | |
BMW 2 sērija ir par 16 cm īsāks nekā Dacia Lodgy, par 15 cm platāks, savukārt augstumā BMW 2 sērija ir par 12 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | nav datu | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 468 litri | 207 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 207 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 468 litri | 827 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1905 litri | 2617 litri | |
Versijā ar 5 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Dacia Lodgy (par 359 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Lodgy (par 712 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.1 metri | |
BMW 2 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Dacia Lodgy. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`120 | 1`958 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zema | |
BMW 2 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Lodgy nopietni defekti konstatēti apmēram 105 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 2 sērija, attiecīgi BMW 2 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 10 000 | 10 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 2 sērija ir
|
Dacia Lodgy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|